loading...
mahd1
mahd1 بازدید : 161 نظرات (0)

به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم
سبز باشی عزیزترین

................................................

بي تو نه شعر مي چسبد
نه مرور خاطره
نه سيگار
من دلم آغوش مي خواهد
مي فهمــــــــــــــــــي...

................................................

وقتی تو حرفهایم را نمیخوانی چه تفاوتی دارد که حرف دلم را بنویسم یا از دفتر بغل دستی ام کپی کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...............................................

حفظ غرورت توانست جای خالی مرا برایت پر کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

...............................................

هرچه آفتاب عمرم بالاتر می آید دیوار زندگی ام کوتاهتر میشود.....تا تو برای دوستت دارم گفتن هایت دیواری کوتاهتر از من پیدا نکنی......

..............................................

خاطره ها را رشوه ميدهم به روزهايم
تا از بي تو بودن
صدايشان در نيايد

...............................................

عاشقانه:عشق يعني اينكه بدوني نميشه اما نتوني تركش كني !!!

.................................................

عاشقانه:هركي عاشق ميشه ميگه مي ميرم برات چرا يكي نميگه:مي مونم باهات !

..................................................

وقتی نوشتم عاشق ترینم ، گفتی نمیخوام تو رو ببینم
برات نوشتم بی قرارم ، با خنده گفتی دوستت ندارم

.................................................

تو را ای گل کماکان دوست دارم
به قدر ابر و باران دوست دارم
کجا باشی کجا باشم مهّم نیست
تو را تا زنده هستم دوست دارم

.................................................

اگرتنهايي ام چشم مرا بست
اگردل ازتنم افتاد و بشكست
فداي قلب پاك آن عزيزي
كه در هرجا كه باشد ياد ما هست.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 799
  • کل نظرات : 91
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 46
  • بازدید امروز : 246
  • باردید دیروز : 153
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 728
  • بازدید ماه : 1,720
  • بازدید سال : 25,802
  • بازدید کلی : 869,725